Söndag

hej hopp alla glada!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag har. Fredagen var jag på middag hos Carro, riktigt trevlig. Tyvärr alldeles för sällan som vi gör såna saker nuförtiden, men men. Massa god mat å dessert å lvällen avslutades i soffan med Lets Dance. PÅ lördag var det bara upp och jobba på em, lite segt och jag var trött som sjutton. Allt rullade på bra under dagen och vid sådär åttatiden på kvällen fick jag ett ryck att jag bara var tvungen att dra till Eskilstuna. Saknade Mr X så himla mkt och kände att allt annat får skjutas fram några dagar. Festen på Dekår var sådär lagom ksoj,lite för lite folk men de som va där va roliga. Haha, Emma å Micke, ja va ska man säga om er? haha Å oops, inåg att jag kört en emma och bjudit till  efst på fyllan, haha, bara att stå för det då å se om de kommmer nåra folk nästa vecka.
Sov över i Tuna oxå och heka natten å dagen va så underbar. Vet inte hur jag kan tycka om ngn som ja bara känt i några veckor så mkt som jag gör, men det känns bra iaf. Idag e jag nog den lyckligaste av alla=)

På fredag, då e ja tebax igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback