scary day

Jupp, idag e det fredag den 13e, uuuh. Håller verkligen tummarna för att jag inte ska halka och slå ihjäl mig. Ska även försöka att inte slå mig ikv på fyllan, haha har ju annars en tendens att ramla in i väggar och slå ig illa, haha. tror egentligen att denna dag är så mytomspunnen, inte händer de mer saker en dagsom denna bara för att. Nee, ja menar, alla gånger jag har slagit mig har det vart en heelt annan dag. Så det så!

Igår kv var det ju Tacodinner på Dekår, helt okej, som vanligt tar maten slut liite för fort. Man hinner ju inte smaka av allt heller innan de e slut, illa illa, skärpning på de! Men mys e det iaf alltid på Dekår. Massa härligt folk, vänner och bekanta. Lite snack med tjejerna och god mat, heelt okej=) P kom förbi en sväng efter jobbet oxå, blir så glad av att se Dig, haha e ngt heelt nytt de hära som jag känner för Dig. Å det känns så himlans bra=)

Ikväll då? Jo e ju som sagt fredag, alla i min klass skriver tenta idag, men inte jag. hade glömt att anmäla mig til den, suck va segt. men men, ska väl klä på mig snart å rulla ner till skolan så mankan fika med dem iaf, sen ska jag ta mig till Tuna park å kirra innetofflor till praktiken, såå spännande va? haha, ikväll blir det kalasande innan vi drar vidare till Dekår senare på kvällen. Få se vilka som dyker upp, vet iaf några, men orkar inte med så mkt folk som senast, e ju bara galet då! Nee, dags att kliva upp nu och få ordning på min lgh, e så stokigt överallt, kläder, skor och annan skit svämmar över här inne. Förstår inte att det kan va så stökigt på en sån liten yta, suck....

Aja, ha en bra dag alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback