Praktikdags

då har praktiken dragit igång då, ska tillbringa de närmatse veckorna på en gynavdelning här i Eskilstuna, på sjukan. JO men visst, det  verkar va helt okej=) Det jag inte kan förstå är att det är hur mkt som helst vi ska göra,  massa skolarbeten, det e seminarium, de e arbeten och dittan å dattan som ska in. HUr fan vill dem att man ska kunna koncentrera sig på praktiken och lära sig allt nytt som de för med sig? Hej och välkommen magsår!!! Vet att jag inte e ensam om att tycka å känna såhär heller, men men, de e bara at tta tag i skiten och göra det, blää!!

Har faktiskt vart duktig oxå å gått till å från jobbet dessa två dagar, e rätt så skönt å de går lika fort som att ta bussen de ni=) Hahah ja Caroline vet ju att de va skönt imorse å att de gick foratre än jag trott, haha, sorry för felmessandet ;) haha
Funderat lite på Parisresan oxå, e svårt att hitta bra dagar, e ju tentot efter tentor hela tiden, man blir galen som sagt. men tre dagar måste jag la kunna klämma in. får väll flugga på planet eller så, haha afst tar ju bara en timme att flyga så de blir la inte mkt plugg där heller. Nää, de får bli roliga dagar i Paris med massa Brie, rödvin å baguett. Carrooow, snart drar vi! KIrra nytt pass du så ska ja se till att mitt kommer till rätta. Sen drar vi ner å gör stan osäker tycker jag=)

Annars då? Jo då, min P och Stina kommer snart över och fikar en stund. Lite skitsnack e ju alltid trevligt, sicken tur då att jag har massa smarrigt att bjuda på, lr inte. Haha, får väl bli en smarrig smörgås och en kopp te/kaffe. De får funka de med=) Kvällen bjuder på tentaplugg som vanligt, e de jag gör på kvällarna medans P e snäller å lagar mat åt oss å donar. tenta nästa fredag, hoppas hoppas det går bra nu, orka fler omtenor, även om ja kallas just för omtentan av vissa Lottor!! haha

Ha det gött alla, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback