Onsdag

Då var nästan hela min arbetsvecka avklarad, två dagar kvar på jobbet, skönt. Har varit två hektiska veckor nu med ständiga överbeläggningar och kluriga patienter. Men men, man lär sig ngt nytt juh.

Apropå nada, får så himlans söta sms av Mr X, blir så glader och när ja läser dem sitter jag med jordens största leende på läpparna, trots att det kanske inte e läge att le så mkt. Men vad ska man göra? Har man fjärilar som lever loppan i magen, ben som e som spagetti, å ett huvud som e som en tvättmaskin pga alla tankar om dig, ja då måste man ju bara få le så mkt som jag gör nu=)

en trött dag å en ännu mer trött kväll. Pratat massa i tfn med Han å me syrran, ska snart sova faktiskt. Måste ju orka med två dagar till på jobbet, en middag imorn kv med sis å Joel, å så måste jag orka med att mysa hela helgen lång med Dig.
Tänkte oxå att jag på ngt sätt ska förklara för Dig hur jag känner det. Jag har haft ett tufft år med motgångar, men även vissa medgångar. Men nu så har du dykt upp i mitt liv och allt känns som en dröm. Varje morgon vaknar jag med ett stort leende på läpparna och magen full med fjärilar. Mitt hjärta slår trippla frivolter varje gång jag ser en bild på dig, varje gång jag ser att du skrivit till  mig, eller så fort jag tänker på dig. När jag pratar med Dig existerar ingenting, bara du och jag. Vi två mot världen. Alla mina nära å kära undrar vem Du är, vem Du är som gör mig så himla glad och sprallig. jag kvittrar som en fågel dagarna i ända på jobbet. Vill bara med detta säga hur otroligt mkt jag tycker om dig och hur glad du får mig att bli och må=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback