Måndag

Som alltid har jag dåliga fantasi då det gäller att sätta namn på rubriken här ovan, så det får duga med ett enkelt "måndag", kort och gott beskriver det dagen som kommer=) Ny vecka och nya saker på gång, ska bli spännande samtidigt som det ska bli apjobbigt att gå upp tidigt igen. Ska se till att lägga in lite kvällar i mitt schema oxå så jag får lite sovmorron. Men å andra sidan e det softare att jobba dag då man får va hemma till 4 å mysa med P. E ju som sagt den första praktiken som börjar imorn, hoppas hoppas det blir bra de hära.

Gårdagskvällen tillbringades i min soffa, äntligen tog jag mig sj i kragen och fixade min dator så nu ska all skit va borta, kan man hoppas iaf. Tycker det låter som om den får jobba väldigt mkt nu när jag skriver, kanske e alla 70 inställningar som ska sparas och uppdateras, hmm.. Noll koll har jag men tur att man har en teknikNÖRD till pojk som kan sånt, haha kom igen, NÖRD, inte TÖNT! Viktigt de dära=)

Just nu ligger jag iaf ensam i min säng, P har precis gått till tåget, pluggdag i Västerås.. Sj ska jag nog ta en kort nap nu innan det e dags att gå ner till skolan och lyssna på info om praktiken och vad vi ska tänka på. Sen måste jag verkligen hemoch börja tentaplugga, har ju en omtenta i Medicin om knappt två veckor, så bara att kämpa på nu! En sak till måste jag erkänna, haha jag e nog lite kär å galen, å varför blir man alltid lite tokig när man e kär? Hmm, ngn som har ett  bra svar på det? haha aja, ha en Fab dag alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback