It´s helg=)

Were gonna party like it´s ur birthday, or noot!!! Jobb hela helgen. Dag imorrn och kväll på söndag, jippi så skoj, lr inte.. haha Finns ju roligare saker att göra på helger, som att ha lång och mysig sovmorgon med P, eller att käka pannkakor med Martina och Andreas, haha. Men men, helgen går fort, hoppas jag iaf. tenta imorse hade jag oxå, var sådär lagom skoj att gå upp när P ligger kvar i sängen och ser så mysig å söt ut.. varför e nyvakna män så söta för? Aja, tentan gick som den gick, får hoppas på ett godkänt, känns inte så men men, man vet aldrig.

Imorrn e de fest här i huset, ska fira Martina och JOnas som fyller år senare i veckan, kalas kalas ska de bli. Trist bara att min P e hemma i Sala å träffar la familia. Lagom skoj att va utan ngn när man e van att ses nästan jämt. Men de klarar jag. Har tvättstuga ikväll, det behöver städas här å pysslas, har shoppat endel fina inredningssaker som ska på plats, lite fina å färgglada saker tom. Nu e det ju snart vår och det ska synas i min lya. Va oxå sugen på att köpa ett par gardiner som går i lila men hittade inget på stan, får bli en tur te IKEA snart igen. Segt bara at de ligger i en annan stad. suck!

Bokade oxå en resa till Paris igår. Det blir den 3e-6e April. Skoj det ska bli att få träffa dig Jonna, som jag saknar å längtar efter dig nu. Carro ska oxå åka ner fast någon dag tidigare, så jag ska, för första gången i heela mitt långa liv, flyga själv. Scary, får se till att ladda iPoden med massa bra musik. Men en helg med min love, jammi va jag längtar nu!!!

Ska nog ta mig i kragen nu och ta en sväng med min fina Ergorapido, tänk va mkt roligare det e att dammsuga när man har en rplig dammsugare! Å så tar man å sprejar rummet med en sprej så luktar det rent och gott oxå, lite fusk måste man ju ha, haha. Men först ska jag ta en nap, e såå trött å seg efter morgonens aktiviteter, dvs tentaskrivning, inget a nnat, promise=) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback