It´s Friday!

Weei, äntligen är det fredag, skönt må jag säga. Veckan har varit tung med praktik på schemat och mindre roliga läkarbesök=( Praktiken e rolig och jag får göra endel skoj, blir ju lätt att jag faller in i gamla vaner och "jobbar" som uska, men men.. På måndag ska jag få vara på förlosnsing oxå, ska bli såå spännande! Hoppas det kommer massa barn till världen den em/kvällen och att jag får vara med om ngt så fantastisk som en förlossning. Skulle va så skoj, hoppas bara inte man blir avskräckt av de, haha. ne då, tror jag inte, har ju sett så mkt annan skit när man jobbar, måste ha lite skinn på näsan för att kunna jobba inom vården=)

Fredag idag som sagt, betyder att det antagligen e fest ik, ovanligt va? H ade bestämt med P att vi skulle ta de lungan och att jag skulle plugga inför min medicintenta, men så kom vi på att vi e såå osociala som bara ligger inne å gosar så va lika bra att gå på Moas efst ändå. Å alltid skoj att träffa roliga vänner och ta tre glas vin, lr fyra om man så vill... Få se hur kvällen slutar, oim det blir Dekår lr Raw. Dekår e lite billigare å lite softare så får se som sagt.. Imorn ska vi leka par med Martina å hennes pojk, blir Brunch på 46an bestående av massa pannkakor och alla dess tillbehör som sylt, glass, grädde mm. MM så mumma det ska bli, längtar! Va evigheter sen jag åt det=)

Helgen blir iaf relativt lugn, massa plugg att ta tag i, får se om det blir en trip till Sthlm lr inte Måste hämta mitt pass om jag ska iväg till Paris, skulle ju underlätta lite att ha det. Fast har hört att man kan flyga med ett vanligt leg om man nu flyger inom Schengenländer..? Kan det stämma, ngn som vet? Aja, lika bra att ha passet ändå, vore ju trist om man står på flygplatsen utan och inte får flyga med, haha

Juste, en sak till på dagens schema, blir ett efterlängtat besök till solarieöanra i em kl 4. Ska bli såå skönt att få sola och få lite färg på mig, känner mig nästintill genomskinlig nu!! Mmmmm, att det kan va så najs att ligga i ett solarium förstår jag inte. Det e varmt å svettigt, musiken e avkopplande och jag somnar nästan alltid. Det e ett sjysst stätt att ta en nap på. En kort n ap å efter 20 minuter e man brun å fin, lr röd å konstig, haha

Nee, nu ska jag jobba vidare, får se vad som står på tur på schemat...

Ha en superbra kväll och helg!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan åka med ett leg men det måste vara ett nationellt leg inom eu. pass är dock bättre och lika dyrt som det nationella leget

2009-02-21 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback