Happy Valentine <3

Harf egentligen ingen ork lr lust att skriva ngt idag men får bli några korta rader iaf. va som sagt ute igår, va ett skönt gäng som satt hemma hos mig å föra, lekte ngr lekar å så. Va skoj skoj, fick även se min fina pojk i hans jobbkläder, mumma! I love väktare, haha sicken tur jag har att ja lyckats hitta en som e de oxå=) jammi!!
Senare på kvällen gick vi ner till Raw och hade det skoj, tills ngn idiot sula en flaska i huvvet på mig. Lite tur att ja va lagom fuller som inte märkte hur jäkla ont det gjorde, men nu idag har ja desto mere ont. Har en stoor bula i bakhuvvet å några små bulor. Kan inte ligga på rygg me huvvet rakt och kan inte böja bak huvvet för mkt för då göre ont. Suck vilka knäppisar de finns på krogen...

Idag då, jo men har städat å donat här hemma, riktigt mys, lr inte=) Hahaha Få se va som händer ikv, orka fira denna dag lissom, e bara till för att affärerna ska sälja mer. Nee, jag skulle bli bra mkt gladare om ja fick en bukett blommor en helt annan dag. Nu ska vi iaf ta en nap, Han sover redan sött här bredvid mig i soffan, dags att krypa ner under täcket å mysa lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback