Dan före dan

Idag e det torsdag och det är en väldigt bra dag de hära. Jobbat som vanligt hela dagen, inte riktigt samma tempo som det  vart innan i veckan, skönt det. Den ort.avd som vart stängd pga calici öppnade  äntligen upp och nu hoppas jag att det blir mindre tryck hos oss. Men jag e ju bara där imorrn, sista dagem, så för mig spelar det inte så stor roll egentligen.
Syrran å Joel va här nu på em å kv å vi hade en mysig Taco-dinner. Så himlans skoj att umgås med dem, gillarom bara mer och mer nu. Försöker få syrran att börja plugga till syrra i Tuna, får se hur det går med den saken. Vi har ju så himlans skoj tesammans å hon e ju lite sugen på att bli ssk så aa, hon borde flytta till min lila stad tycker jag=)

Imorgon e det fredag som alla vet, och vad händer då? Jobb jobb, och åter jobb. E inte så hemskt som det låter, e rätt så trevligt på avd, så najs personal juh! Men sen efter jobbet, de e då det smäller=) Det är då som jag kommer att inse att jag e supernervös över att få träffa Dig igen. Tänk att en  vecka kan gå så långsamt å va så trög, suck. Bara toklängtar efter dig nu, vill inte va borta från Dig längre. Hoppas bara du e lite pigger imorn efter  nattens arbete, haha=) 

vet att de e fest på 46an som vanligt, alla tjötar på mig att jag ska komma hem å festa, e ju ändå i mitt hus å på våningen över, men få se om jag orkar. har ju lite annat för mig, haha.Men en  fest e ju aldrig fel, trots att ja vet att ja kommer va såå trött efter 5 dagars jobb å en tågresa.. nee, det blir nog mprgonrocken på när vi kommer hem imorrn kv å sen maraton i soffan framför ngn bra serie.

Trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback