Wii-kväll på Dekår

Hemkommen efter en kväll på Dekår då, va syrrakväll samt TV-spels kväll. Vi flickor bänkade oss i soffan
och drog igång en kväll fylld av spelande, allt från bowling til tennis och Mariocart. Va såå himla skoj
att få känna sig liten igen, att få va så inne i något helt enkeöt. Jag har ju aldrig ägt ett TV-spel så såfort ja fick chansen när ja va hos någon kompis spelade jag som en galning=) Tog lite mindre smickrande bilder från kvällen, tyvärr funkar inte min vanliga kamera för tillfället så ni får nöja er med mobilens kamera, heeelt okej men inte som den riktiga.


                                

Tjejer kan minsann oxå!!!

En annan sak som hänt idag som fått mig att vilja gå under är att  min dator verkar ge upp nu, satt och skrev grupparbete på den och så börja den låta väldigt konstigt. Senare på kvällen, eller snarare nu när ja kommit hem från allt skulle ja slå på datorn igen å de gick inte, de hörs att den e på men det e som att skärmen e helt död!!! Efter cirka 20 försök fick jag igång den iaf, tack och lov!! Men den mår ju icke bra, kanske ngt höstvirus den åkt på tro??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback