Västerås

Föreläsning i Västerås idag då, va en mkt intressant kvinna som pratade om etik i alla dess former, man kan då aldrig få för mkt att tänka på. Att vara i västerås är lite annorlunda måste jag tillägga, skolan ligger ca 20 minuters promenadavsånd från tåget så man blir lätt stressad ibland, men men, in på Donken hinner man iaf för en snabblunch på gående fot. Ni kanske undrar varför vi är i Västerås ibland? Joo, skolan heter ju Mälardalens Högskola och den är alltså fördelad på två skolor, ett i eskilstuna där jag pluggar, och ett i Västerås där vi ha föreläsningar ibland.
S¨å ska ta å renskriva alla anteckningar snart, köpa lite kurslitteratur på Internet å sen blir det att plugga lite ikväll,
sådär lagom skoj när de finns annat att göra, men men.. De får bli imorgon ist.

Imorrn e de nämligen syrratisdag, e en dag då alla syrror samlas å gör ngt skoj, ska till Dekår imorgon
å spela lite TV-spel, få se hur det går, e ju inge vidare bra på det heller, haha

Nu e det iaf dags för lite middag, en kall öl (mumma) och sen plugg (bläää!)

Hörs senare å då ska ja försöka lägga upp lite fina bilder som jag tagit  på denna stad.

Kommentarer
Postat av: Mian

Du e bäst!! ååh vad gald jag är att du bloggar igen!

2008-09-22 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback