surströmming

oookej, kvällen börja asbra, jag hopa in i duschen med en stark å god vodka red bull, jammi!!  på med lite snygga kläder å "snyggtrosorna". Upp till Martina å fortsätta där med groggar å vidare till alla vuxna som har surströmmingsfest. Jag å Martina kände oss mindre vuxna då vi käkade korv me bröd å drack "hallonsaft". Men men, fest va de iaf å när vi vart kalasfulla drog vi vidare på stan till en Inovare-fest. tappade bort Martina direkt men däremot hittade jag masa roligt folk, bla en tjej som heter emelie å en annan trevlig person=) jammi!!! kvällen rullade på å ölen började sina, gick vidare till en annan korridor där vi ,möttes av mer roligt å fulla människor=)  fortsatte me den trevlige personen ( utan att nämn ngt namn...) å skulle vidare men hamna på torget å sen hos mig, mumma! kvällen va till belåtenhet men tyvärr sover jag ensam. de e sånt som händer... men e mkt nöjd me kvällen å natten! Tack Martina för att jag tappade bort dig=) haha hoppas du hade de lika skoj som jag hade!!
Å förlåt grannar för att jag glömde musiken =(
Å du, Vi ses i Västerås nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback