söndags skola

Söndag i Eskilstuna, va händer här då?? Gick upp för 2 timmar sedan, låg å läste bloggar halvanatten, vissa bra å andra mindre bra=) Fastnade för en blogg där en tjej, skriver om sin kamp mot cancern. Låg å grät som ett litet barn efter de, läs den o ni vågar, jagefrisk.blogg.se intressant, lite läskig men sjukt bra!!

Annars borde jag plugga idag, orkar inte men har massa att göra, suck! Ska läsa om den historiska utvecklingen nationellt och internationellt, upphetsande va?? Nee, mkt roligare att kolla på SATC, men men, den som
väntar på ngt gott väntar.... ALLTID för länge=)



Såhär ser de ut när jag försöker plugga, har  faktiskt vart duktigt å stängt av min fina TV. Men SATC boxen ligger å suktar mig å jag loovar, de e mkt mer skoj än att läsa "Nursing theorists", på engelska dessutom!!
Nee, dags att återgå till pluggandet nu, på återseende gott folk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback