Nya Blondinbella??

Tänkte att jag skulle bli den nya blogg-drottningen i landet, så önska mig lycka till=) haha
för att föreviga denna bakis-mys-dag tog ja ett fint litet kort me min cam, å så vacker man e dagen efter... Vart ute å gått me Mirja till Tuna Park, skulle kika på en jacka där men dem hade den inte på HM så vart tvungen att köpa den över Iternet ist, blää, ville ju prova den innan.. Sen vart ja tokbakis hungrig så stövla in på MAX för att fylla min tomma kropp, vidare hem å sen ligga å jäsa i soffan me en påsa mat från MAX och SATC-boxen, kan de bli bättre???
orde börja plugga snart oxå men har inte tagit tag i de än, gaaah va trött ja blir på mig sj.. men men, snart så!! Blir en lugn kväll me mig sj å lite popcorn tillsammans me folket från "Polisskolan", ser jag mkt fram emot=)

trött å mindre vacker idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback