Nästa, Stockholm

Då var det torsdag, nästan helg och fri från skolan i några timmar iaf. E sjukt mkt att göra å de blir ingen ledig helg i Storstan för min del, jobb på Sös, massa plugg å endel festande blir det, ska hinna med attfira judiska nyår oxå=) spännande med god mat och lite för mkt vin!

Sitter i plugget nu med Mirja, Johan och Tove och har precis gjort klart vårt grupparbete, känns helt okej, bara 238 saker kvar att göra, känns det som iaf... Det e böcker som ska köpas och läsas, massa PM som ska skrivas och det ska göras sammanfattningar om allt å inget, hua vilket proffs jag kommer att bli snart!

Annars då? Jo då, allt bra här, utforskade Eskilstuna inatt, haha va spännande och trevligt med lite besök=) Men trött som sjutton idag, men men, har man skoj så har man=)

Nu e det dags för lunch på Dekår å sen ska jag hem och packa det sista innan tåget till Storstan går. Väl där måste ja lämna in min dator fär den verkar ha åkt på ngn jobbig sjukdom lr  virus. Den fräser och låter och gör mig allmänt nervös! Blää för att va utan min älskade laptop en heeel månad om den ska in på service=(  *Gråter*

Ciao bellos, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback