Lördag morgon i Eskilstuna

God morgon alla kära vänner!
Har orkat ta mig upp till soffan nu, äntlige. Vaknade inatt och va jättesugen på korvbröd (??) inge korvbröd hemma så vart en vanligt macka, mindre skoj =) senare vaknade jag av att jag låg i duschen på golvet, hmm.. undrar va som hände igår egentligen, haha
Pratade med martina nu på morgonkvisten också och vissa saker börjar klarna upp, jag förstår varför ja vakna i duschen, jag förstår varför Martina ramlade hem när klockan var elva (!!) å allt detta tack vare vår blandning på rödtjut å sprit i en stor kanna!!! haha man mår som man förtjänar=)
Borde börja  plugga lite nu oxå, e nog på tiden, men orka läsa om Watson, Nightingale å alla andra gamla tanter!! Vill ine!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback