Bara en KORT nap...

va precis de jag hade tänkt att det skulle bli efftyer m in sena lunch.. Bäddade ner mig i sängen å så vaknade jag nu, halv åtta!!!! Aaah, hade ju  massa saker jag skulle göra idag, typ plugga, plugga, plugga!!
skit samme, uppe nu iaf å kollar runt lite. Dags för en sen middag sen oxå, blir nog köttbullar me sås, lätt å gått=)

Har tagit lite bilder på min lya för er som e nyfikna men inte orkar komma hit, tyvärr har jag inte fått upp ngt på väggarna än men det kommer, allt tar juu sån tid i denna stad bara, haha

                                         

Hade lite fina bilder som jag tog på min dagliga promenad med Mirja idag,men jag tror att jag lägger upp dem senare, blir för mkt bilder här annars. Va ju som sagt ute å gick idag, va ju hur fint väder som helst, solen lös OCH värmde
man kunde lätt gå runt i kortärmat=) Såå skönt att känna värme i detta land igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback