back on track

Idag, måndag hade jag tänkt att jag skulle va duktig och plugga på fm, gissa hur mkt plugg de vart då=( Har inte ens tagit mig igenom den obligatoriska litteraturen för mitt seminarium som ja har på torsdag!! Blä va illa å hemsk jag e mot mig sj! Men men, inget plugg idag heller, men däremot va jag å jobbade på älskade 24an igen, kändes bra att va tebax igen. Mkt nytt fast ändå inte. SÅg ingen snygg Mr sjukgymnast, men däremot fick ja den glada nyheten att Emma e på smällen!! Grattis grattis! Gick bra på jobbet, kände mig lite lagom ringrostig när jag tog blodprover osv, men som sagt, skönt att va tebax där igen=) Jobb imorrn bitti oxå, sen tebax till E-tuna  på em å den seriösa verkligheten, åtminstone för 2 dagar, för sen e ja tebax i Storstan till fredag igen. Då väntar mer kalasande, inflyttningsfest och en tur på IKEA me mamma=)

 Å du Carro, de va inte så hemskt som de lät på telefon, haha, jag hade lyckats formulera mig rätt bra i lördags morse=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback