Stockholm tur och retur

Halloj, nyss hemkommen från Sthlm, va inte riktigt meningen att jag skulle dit igår. Sara skulle dit å kalasa å ville gärna ha med några så klart att jag å Mirja inte banga, haha kalaspinglor som vi e=) Sagt å gjort, åkte till Läggesta där vi blev upp plockade å for vidare till Storstan. Käka pizza på Formaggio ( va sämre än jag minns...) hem till en anton vid Kristineberg. en trevlig å söt ung man, haha. Festa gärnet, sätta på Sara ( jag skulle va grym som man!), prova massa roliga ställningar osv. Spårar ju gärna ur om man blir lite för rund under fötterna, haha.

Vidare till Göta Källare där vi dansa å hade skoj. Hittade CC; Kalson å Alex där, en oväntad men rolig överaskning. Mkt fina män att titta på, ögongodis till max! Emmy satte inte på ett träd iaf, de va ju bra det, men såhär i efterhand kanske hon ågrar att hon inte gjorde det, haha. Å grattis gumman! Du e inte uttorkad längre!!! Moahahaha

Natten va hemsk, försökte sova 5 pers i en liten lya (hos Anton...) men en viss Johan snarka så vi andra höll på att skratta ihjäl oss! ngn timmes sömn vart de iaf, å Sara, hopn e hemsk!! Jag säger bara en sak, bruden vet vad hon gör!! Hon skulle oxå va grym som man=) haha

Tebax i Etuna nu iaf, ska plugga lite nu å sen ska jag gå å dö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback