Nya leksaker

Har shoppat lite roliga saker den senaste tiden. Igår köpte jag mig den underbara SATC-filmen å den kom redan idag! SÅå roligt å bra, trots att jag inte har en man här i soffan e min höst räddad=)
Det andra jag köpt är en pool, japp, ni läste rätt. har köpt en liten uppblåsbar pool, sånna som man har för barn. tyckte at det klunde vara roligt att ha om jag blir sugen på att bada, eller så kan jag ha den til min fest spom jag har om lite mer än en vecka. partyfaktor nummer ett ju! haha

annar då? Skola idag, rätt så segt å inte så roligt. Sov iof hos Emmy i väserårs inatt, skoj skoj med en spontan tripp dit. Fick man se lite mer av stan, (bensinmackar å spicy hot) haha men de va skoj de  med!

Nu ska jag kolla vidare på Las Vegas å sen e det dags att äta middag. Idag blir det stekt kyckling med kokta rödbetor å andra smaskiga kokta grönsaker.

Å nu skriver Mirja att hon vill gå ut emd mig ikväll, få se om de blir så eller inte=) ciao alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback