min drömman

en helkväll med carrie och gänget.. Helt okej måste jag erkänna. Min drömman finns ju med i serien så ska inte klaga=) Har inte orkat kolla på filmen än, har bara en säsong kvar av serien så tar å kollar klart den först. omg, jason Lewis, kan man bli snyggare än så!? Tänk att få ha en sån heting å rulla runt i bingen med? haha Jag skulle inte banga.. han e ju en riktigt hunk, en ABSOLUTE HUNK=) Men men, inte mkt att göra åt saken, bara ut på stan å leta vidare efter Mr Right =)



Annars har ja inte gjort mkt ikväll, plaskat lite i min pool när jag duschade och sen har jag käkat en tallrik med fil å flingor, En riktig fredagsmiddag, inte lika smarrig som Jonnas hummer men nästan=)

Imorrn ere fest på Vakteln, ska bli skoj skoj. Få se om syrranå Joel dyker upp, om inte så har jag lägenheten för mig sj hela natten, gissa va de betyder? haha

Finns bara en VulgoNattis, så de så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback