Julbord?

satt å läste tidningen Metro när ja va i Storstan i veckan å gissa va man ser där? Jop de gör redan reklam för julbord!
Haha, knappt oktober och redan gör man reklam för julens härligheter, visst, fine för mig=) ka ändå inte fira så mkt jul i år, jobbar hela dagen på 24an, man måste göra ngt gott för de mindre lyckligt lottade oxå..
Åter till julbord, skickade runt sms till alla mina vänner om att vi borde köra en favorit i repris å gå å käka julbord igen, smo vi gjorde förra året. Då va vi på Pontus by the sea, mkt gott å trevligt.  Dock har ingen hört av sig än, blää!!

Nu har jag iaf ett seminarium om...ö ja va e de om?? haha E nog om kunskap om jag minns rätt.. sen e jag ledig från skolan en vecka till, Storstan imorrn igen följt av massa festligheter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback