I´ve got a new boyfriend

haha, nu tänkte ni till lite när ni läste rubriken va? haha Nee då, ingen risk att ja skaffat mig en pojkvän just nu, föredrar att va singel å inte anpassa mig efter ngns behov.. Men visst skulle det vara mysigt att ha ngn nu när de tbörjar bli kallt å mörkt om kvällarna, ngn att luta sig mot å kramas lite, mysa lite. E en välidigt mysig person så... Men men, min nya pojkvän e faktiskt min laptop som kommit tebax från doktorn. De e min lover för tillfället, håller mig trogen å gör mig sysselsatt på kvällarna. Äntligen kan jag leva som vanligt å lyssna på musik igen.

varför e jag uppe så tidigt idag då, eller sent kanske? Nee, sitter på jobbet nu, på 24an, ingen snygg sjukgymnast än, men den som väntar på ngt gott... Jobbar iaf idag från 7 till 16, hoppas det blir någorlunda lungan idag, lite stress e bara bra, men inte för mkt. Då gör man inge bra jobbtyvärr å patienterna blir lidande.

Fotboll ikväll också, ska bli spännande å se om sverige klarar av de eller inte, om inte nnat så e de fin-fina män att kolla på iaf, mumma=) Vilken kvinna kolar inte på Portugal när de spelar för att de e snygga?? Haha

Dags att göra lie nytta här nu, folk börjar strömma in och det märks att det e helgnatt på SÖS-akuten.. tur att man inte jobbar på handkirurtg, där får de ta emot alla skärsår i händerna efter fyllebråk å så.. Tur att ja bara e på ortopeden där folk har rasat omkull å brutit en arm eller kanske ett ben =)

Kommentarer
Postat av: mart

äh, jag kollar på fotboll för att spelet är bra inte för att se ett gäng svettiga kaxiga spelare som tror de ser bra ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback