Haha

precis kommit hem från en rolig kväll p stan, började med att jag mötte upp Jonna vif Brommaåsen åkta vi till andreas där även Philip var. Hade det asskoj med öl å goda drinkar, lite naket och endel mys, jag ska inte klaga=) Såg endel fin-fina saker där, haha men men, de e la förbjjudet område så ska icke göra ngt dumt, eller??  Vidare efter flera timmar, runt 1, så åkte vi på en fest vid KTH, va hel tokej men shit va mkt geeks de va där! Yeeses! haha, dansa å drack en asskabbig drink, fick lite dricka över mig oxå, Tack Philip!! jag ger igen ngn, bara så du vet!!
Hade bara tänkt att ja skulle ta EN öl me dem, men som sagt, kom nyss hem så ni kan ju tänka er att de inte vart just EN öl.. suck....
rasade omkull oxå för ovanlighetens skullm skulle gena genom en buske (?) smart som fan Nathalie... noot.. rasade iaf rätt ner i marken å gjorde illa mitt stackars knä, haha smartass!!

å nu på bussen hem hörde ja ngt gfanska roligt, men fint. Va en främmande man som kom fram till mig å ville prata.. å mitt i allt säger han att jag har de vackraste ögon hans ett i hela sitt liv, speciellt det vänstra! haha så roligt att jag garva ihjäl mig när jag gått av!!

nee, dags att sussa några timmar nu innan det e dags för sjöslaget, måste ju va fit for fight juh!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. jag älskar fylleinlägg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback