DÖ FÅGELJÄVEL, DÖÖ!!!!

Jag har lite otur med fåglar denna vecka.. här om dan skulle ja med Martina å johan till Ica å då va de en äcklig jävel som fick för sig att skita rakt på mion trench, jätteskoj verkligen.. iof skratat jag ihjäl m ig men hade ändå god lust att sätta en kula i skallen åp odjuret!! å idag när jag kommer hem från skolan ser jag att det ligger jord i halva lägenheten, jord som e uppsprättat från mina blomkrukor. Visst tänker jag, har väl bara blåst lite mkt.. men så ser jag att det ligger små äckliga fågelbajskluttar lite varstans li lägenheten!! Gaaah va läskigt! Fort fort ringa Martina å skrika av sig lite, jobbigt bara att hon har praktik just nu.. Iaf, allt e avtorkat ( å sorry M för att de ligger bajs i din bok, haha) men tänk om odjuret bär på ngn scary sjukdom?!??! Bäst att ytdesinfektera hela lägenheten ikväll när spriten kommer.. Suck va trött jag blir på skiten, bokstavligt talat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback