Orka bittra människor..

På väg hem till Eskilstuna, skönt.. Har som sagt varit en intensiv helg, dock väldigt rolig. När vi satt på Ikea och åt lunch igår insåg vi hur mycket vi irriterar oss på alla människor. Vi e ju som sagt "dagens ungdomar" som tränger oss i matkön på Ikea samt är busiga och tar läsk fast vi inte betalat för det.  Men orka stå och dividera och bli arg på oss för at vi går före i en helt obefintlig kö! Jag vet, det är inget att bli putt på, men jag (och Andreas å Jonna) e sånna som hakar upp oss på saker å inte ger oss i första stund heller. Vi tar gärna fighten och säger ifrån till de bittra gamlingarna som kallar oss "dagens ungdomar".

Det finns många människor runt om i landet som är bittra, de skulle kanske behöva ha sex lite oftare så de blir lite gladare? Det tåls iaf att tänka på tycker jag. Som idag när jag skulle på bussen på Ekerö. Jag har, som alla vet, en bruten tumme och gipset syns väldigt tydligt.  Jag hade endel packning med mig, en kabinväska, en full Ikea kasse samt en datorväska. Tänkte att jag skulle underlätta för mig själv så jag gick in genom bakdörrarna och fick samtidigt hjälp med kassen av m in snälla mami=) Tro fan inte att busschaffisen (som säkert inte får ngt av sin fru) skäller ut mig och anklagar mig för att tjuvåka! Jag gick ju tom fram till honom för att få biljetten stämplad, men enligt honom så måste jag gå på framtill på bussen..  Jäkla idiot! Å så börjar han fråga vart "kvinnan som hjälpte mig å bussen är", ja sa vänligt men bestämt att jag endast fick hjälp på av mami men han trodde inte på mig för fem öre. Suck va sur å less man blir på sånna "Dagens gamlingar"

När jag skulle av var det dock en mkt trevlig ung man som såg att jag hade det lite besvärligt och han erbjöd sig att hjälpa mig av med mina väskor. Så glad jag blev! Dessutom undrade han om jag behövde hjälp någon annanstans, haha. Snacka om att göra mig glad för resten av kvällen! Fler sånna människor tack, både gamla och unga. För inte sjutton  orkar vi leva i ett samhälle fullt med bittra människor som inte fått sig ngt på sistone.


Kommentarer
Postat av: MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en enkel sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter, H&M, Kicks, Stadium, Mio och mycket mera! http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-18 @ 15:18:13
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback