Måndag

Dålig update? I know.. vad har hänt sen i Onsdags då?
Jo.. Har haft skitont i min tumme, fått ig på en tenta (baajs...) åkt till Stockholm, fått en jättefin klänning av mamma (tror hon tyckt ganska synd om mig för allt), haft middag med Jonna, skedat med Jonna oxå. Haft en så himla rolig utekväll med mina favoriter på Solidaritet, ( Å nee Andreas, jag ska inte röra din bror ngt mera, haha) Haft bortamatch, vart lite bakis... Hmm.. Jo, va en tur i Barkaby å på Ikea igår me Andreas å JOnna oxå, vart lite sakler till min lya, dock hade ja önskat att de kunde blivit mer men inga pengar å ingen bil. Ska försöka muta Emmy ist så vi kan  dra till Ikea i Västerås ist=) det ska nog inte va såå svårt..

Drar hem till Eskilstuna ikväll då, så ska passa åp att bli lite bortskämd av mamma nu..

ha det bra alla å hoppas att ni mår bra,





Btw, de va denna fina klänning jag fick..
Lindex har massa fina klänningar nu, värt att gå in å kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback