längtan & saknad

Ligger i sängen å kollar på SATC, e de näst sista avsnittet när Miranda, Charlotte och Samantha sitter å fikar med Big.. När han bestämmer sig för att åka till Paris och hämta hem Carrie. Så vackert med kärlek, vänner som bryr sig om en och finns till, även om man inte bor i samma stad eller land. Såhär med en bruten tumme å massa smärta känner jag  mig ganska ensam, får mig att fundera på va sjutton jag gör här i etuna, fast å andra sidan e det bara en timme till sthlm så jag ska inte gnälla.

Blir alltid så sentimental när ja kollar de sista avnitten av SATC, å inte blir de bättre av att ja har pms å en jäkla bruten tumme som värker.

Ngt som piggar upp mig  är att se Smith i bar överkropp, haha, Han e ju sjukt het och en s ån snäll å underbar man skulle jag behöva nu. kan ju inte göra ngt själv, allt e så svårt me bara en hand. kan knappt hyvla osten sj!

Ska kolla klart på de sista avsnittet nu, när Big hämtar hem sin stora kärlek Carrie.. I looove it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback