Dag två

dag två med gips alltså, bara 28 dagar kvar, eller ngt sådant.. Håller inte räkningen så bra men de på ort.mot gör de tack o lov. Var på Föreläsning i Västerås idag, inte så givande förmin del. d pratad bla om att man kan sjunga när man har hand om dementa, de va inte direkt ngn nyhet för min del, har jobbat med dementa till o från i cirka 3 år så måste eerkänna att ja har någorlunda bra koll påt=)

Annars då? Seg dag, fick ett smärtgenombrott i skolan, mindre skoj. Hade ingen smärtis eftersom när ja satt på akuten igår tyckte jag inte att det behövdes. Ja e ju en amazonkvina som klarar allt, inklusive lite smärta i en bruten tumme.. men icke sa nicke, bara att ringa till sjukan å be de skriva ut ngt smaskigt att knapra på. Ner till apoteket å hem igen. Så, det blir ingen dricka för mig i helgen, e totalt förbjudet när jag äter dessa piller.. men men, jag kan ha skoj ändå på festen. får dricka massa alkofria drinkar ist.

Nu skaj ag tycka lite synd om mig själv, ta ett gäng smärtis, jag VASar afktiskt runt 4-5 nu, haha, åp sen ska jag försöka
bädda ner mig i soffan å kolla påDesperate som börjar om en stund.

trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback