Tisdag

En helt vanlig dag i mitt liv, upp vid kl 8, frukost bestående av filmjölk å 2 mackor å ett glas mjölk. PÅ med kläder, stressa stresss, som vanligt. Upptäcker alldeles för sent att jag har brun BH å en vit överdel, som dessutom e skitig, haha, hinner inte byta. På med kappan å springa ner till cykeln, trampa nerför alla abckar å å framme i skolan=) Somnar direkt när jag satt mig å sover större delen av föreläsningen. lagom skoj=( va en intressant föreläsing men mådde inge vidare så va lika bra att gå hem till lunch, käka, å sen sov jag några timmar. Vaknade på rätt sida å sen vart det plugg i flera timmar!! Yes, ni läste rätt, jag satt i nä'stan 3 timmar å pluggade, woohoo!

NU e det kväll iaf, plugget e nerlagt för idag å snart ska ja kolla på Desperate, muma va skoj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback