Ingen bra dag idag

ingen bra dag idag..
Känner mig som den ensamaste på hela jorden. Saknar mamma som aldrig förr, å saknar min knäppa Jonna. Pratade med JOnna nyss å hon skulle skälla ut mig för att ja e dum, haha men så vart de inte.. haha lite skoj måste ja erkänna.
Julen närmar sig å jag känner mig ovanligt nere, ingen att kramas lite extra med, mina allraste kära e inte hära å jag har omtenta att plugga på å sjukt med pms..

Känner mig som den ensamaste av alla nu. ska Gråta en skvätt till å dricka julmust nu å kolla på färjan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla gumman då... :(

Hoppas du mår bättre idag!!

Saknar dig!!!!

Postat av: Anna

Lilla gumman då!! :(

Hoppas du mår bättre idag!

Saknar dig!!!

xxxxxx

2008-12-03 @ 10:59:25
URL: http://anniepannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback