Detn gör så fucking ont!!!

1. Jag har årat den människa som jag älskar mest över allt på denna jord, hur förlåter man sig sj för de? Skäms som fan å vet att detta inte går att få ogjort, vet at det får konsekvenser av allt å va ska jag säga...? Förlåt känns så  jävla ynkligt asså.. men aa, ja vet inte, lite tom just nu, men magen e iaf full me massa cheeseburgare som ja råka köpa=(

2. Träffa på en person som betyder väldigt mkt för mig å har gjort det i många år. Känns så illa i mitt hjärta att se honom, att veta att det inte e VI längre. Såå fin, så glad å härlig, å precis som jag minns HAN. Jag vet att det var mitt beslut men kan inte låta bli att tänka på det som var... Finns ju en anledning till detta, men e den den rätta? Inget svar på denna fråga..

3. Orkar inte såra mig sj hela tiden med att bete mig så idiotiskt mot folk som älskar mig, orkar inte de längre å ja vet in te varför jag gör det, har inget svar på de, sry J. Älskar dig massa å vill inte att du lr brorsan ska va arg på mig...


Jag har n og några samtal att ringa imorrn när ja vaknat t ill liv.. Sånnadära jobbiga samtal som man inte vill ringa, sånna där man e så ärlig så att tårarna bara sprutar  å man inte e arg. Man e bara ledsen å besviken, de e fan det värsta alltså =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback