Andra advent

Mkt har hänt den senaste veckan. Mådde inge vidare bra i början av veckan, detta pga pms å hemskt tentapluggg.. men men, sådant går över me en flaska julmust å bra vänner=) Veckan bjöd iaf på festligheter på Lotus (hemsk julmat btw!!), årets roligaste sovsällskap, tack Mr T! haha, vi äger ju tillsammans, traktorgoogling å ramla på golvet å skratat som 17! haha, det e fylleskoj på hög nivå ska ni veta. Vart genast mkt gladare efter denna efst, träffade även en trevlig en, få se hur det utvecklas.

Tenta på fredagen iaf å sedan bar det av till Sthlm, va lite oplanerat men saknade mamma, å Jonna såklart, så tog första bästa tåg hem. Middag me mammi å sen några öl me Jonna å Andreas på AG, så himla soft ställe! Massa snygga mediaboys där, helt min stil afst i detta läge e nog alla killar min stil, haha.  Vart en tidig kväll där å va hemma innan ett. skönt de med, fick oxå lite roliga sms av en ny bekantskap (kan man säga så..?) haha aja, fick mig iaf att skratta enhel del han oxå=)

Lördag va en riktigt slappardag. Skulle på julmarknad men den va stängd så mös hemma hos mamma me lussebullar. Riktigt goda va dem, passade även på att sno me mig en påse bullar hem hit till tuna, haha. Idag har ja inte heller gjort mkt, vart i stan i Sthlm å shoppat endel, fick me mig en skjorta, några fina tommar å koftor, overknee socks å sånt bra att ha. Träffa Lotta på tåget så fick lite trevligt sällskap hem oxå, skoj skoj.

Nu sitter iaf här en mätt å belåten dam, lite fattigare, lite tröttare men gasnka så glad=)  Glad andra advent alla där ute å hoppas även ni haft en bra helg.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback