plugg, myspys, och snölekar

Idag är det måndag igen, en heel vecka har gått sedan jag fyllde år och jag måste erkänna att jag inte alls känner mig som 21. Suck å stön, men en bra sak har jag gjort och det är att börja pensionsspara! HAha, vuxenpoäng eller vad!?!?

Under veckan som gick har jag inte gjort så mkt, legat hemma med Lars å slappat såklart, kollat på några avsnitt av 7de himlen och en lunch med Caroline och Phian har hunnits med. Annars har jag jobbat hela helgen, varit på Pontus och druckit massa goda, billiga drinkar mm. Kan verkligen rekkommendera amaretto sour, den e ju såå god!! Som gjutet för kistan helt enkelt, lalala

Idag har ja suttit med ett psykiatriarbete som egentligen skulle lämnats in i fredags, jag e inte så värst motiverad när det gäller skolan just nu så det tar lite tid innan ja lämnar in saker å ting.. suck, men nån gång ska ja väll ta mig i kragen å lämna in ett arbete i tid. Senare idag ska ja försöka lura ut Lars i snön för lite luk och skoj, sedan väntar ett värmande skumbad me mitt nya badskum som ja fick av syrran i julklapp. Manligft att gå runt och lukta papaya, hahaha :)

Snart åker ju NI tjejer!!! AAaaah, tiden går fort!! Men jag har också ngt skoj på gång, kanske ska jobba som Au pair i ett år i Israel, få se hur det går med den aken. vill ju inte lämna mitt liv och min kärlek här.. men men, inte bestämt än hur jag ska göra, men det vore ju väldigt skoj å åka ner i ett år, lära sig språket lite bättre å bara ha det skoj me familjen!

På fredag blir det skojskoj!! Det kan jag lova, tjejer och pojkvänner!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ju inte åka dit har jag sagt. Farligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback