Nytt år, nya händelser

Så ska man då skriva lite om sitt nyårsfirande. Dagen inleddes lungt med jobb från 8 till 15. Mycket att göra på jobbet som vanligt, men jag blev lite glader när jag fick en flaska skumpa av vår lilla hustomte, som även gav mig en vinare på julafton :) Därefter åkte jag hem till Lars för en mysig middag för två. Det blivade oxfilé, potatisgratäng å sallad, åå så gott det var! men jag måste erkänna att det kändes riktigt skumt att va utan mina tjejer på nyår, vi har ju alltid setts då...

Efter mkt velande beslutade vi oss för att dra på fest med bla Mian å Anna, tjooheej!! Men så himla skoj vart det tyvärr inte.. Drog från festen typ halv 2 men va inte hemma förrns efter 4.. PÅ väg hem lyckades jag nästan hamna i slagsmål me en ful å full blond, äkta turkjallabrud, lilla hon, typ100 kg mindre än mig (haha) skulle mucka gräl ( ja e iof jäävligt provocerande på fyllan...) men ja bara garva åt henne å drog iväg.. sen stoppa dem tuben i Islandstorget pga vårat bråk, vi gick av tuben å jag lacka satan på henne å sprutade en bersa på henne, haha. De va lätt det roligaste på hela kvällen!!

Inte nog me de, när vi skulle leta reda på ersättningsbussar halka jag omkull å pajja all sprit å bersa!! Oooh noo typ, en absolut å en likör plus massa bersa gick i kras, å tro inte att jag märkte att ja slagit mig. Icke sa nicke.. Full som en kastrull vandra jag å Lars vidare mot vägen å efter 20 minuter inser jag att hela min hand e täckte med blod, klart som fan att ja har skurit mig på allt glas å blöder som fan!!!! Fyy fan, än är inte min helvetesnatt över.. inser att min väskas dragkedja e trasig också, å när jag kommer hewm ser jag att ja fortfarande blöder från handen  men även från mitt lår..

Så nu sitter jag här, efter jordens skummaste nyår, å massa jobb bakom mig, å inser att det snart e dags att jag blir vuxen, för även om jag inte känner mig speciellt vuxen så visar siffrorna snart det, blir ju 21 om två veckor, å jag kan lova att det INTE ska bli fest som senast, haha

Hoppas nu bara att det blir ett bra år fyllt med massa resor, Kärlek å lagom festande. För nu när jag snart e vuxen måste jag kunna säga att jag ska ut å ta EN drink, å också ta en, inte fyra eller fem....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback