Nytt liv??

Provet e äntöligen avklarat, det gick nog bra tror jag. Va inte speciellt svårt med tanka på hur mkt jag faktiskt pluggat. Japp, ni läser rätt gott folk, Nathalie har pluggat mer än en timme till detta prov, e säkert uppe i 8 timmars läsning mm inför skrivningen som var. ovanligt men sant!!

Händer i helgen då?? Jo jag jobbar ju som vanligt så tänkte ha en vit helg, no alcohol. Kanske ska påä bio med Lars på fredag om jag har tur, få se va som går just nu.

På måndag börjar praktiken, ska bli asskoj. Ska va på Danderyds sjukhus på en allmänpsykiatrisk avdelning, aldrig jobbat med något sådant så det ska bli riktigt spännande å se va de handlar om. Har ju läste flera psykiatri kurser nu så förhoppningsvis har man lite kött på benen för att gå ut i praktik.

Idag händer åd inte mkt. Känner mig lite "sjuk" så de blir ingen skola idag, ska väl multimysa med Lars såklart, titta på lägenheter å förhoppningsvis hinna me en långpromenad. För Nathalie har gått å blivit duktig, hon har köpt gymkort igen å går promenader varje dag. Måste spom sagt få på mig mina gamla jeans nu, lalala

Soo long suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback