utmaningen e antagen.. lr säger man så..??

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
*Butiksbiträde på MQ
*Undersköterska på demensboende
*telefon terrorist
*grönsaksplockare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
*Pretty women
*American pie-filmerna
*Dirty dancing
*

Fyra städer jag har bott i (bara bott i Sthlm på två ställen...):
*På Ekerö hos mamma
*Blackeberg, hos pappa

Fyra TV-serier jag gärna ser:
*Cops
*Vänner
*Desperate Houswifes
*Alla CSI-serier som finns


Fyra ställen jag vill åka till:
*Israel (mitt andra hem)
*USA (aldrig vart där)
*Australien finns så mkt å se där)
*Hawaii

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
*aftonbladet.se
*allas bloggar såklart, man måste uppdatera sig om vad som händer
*bostad.stockholm.se
*hotmail.om

Fyra favoriträtter:

*alt som har med grekisk mat att göra
*papaps Lasagne
*grillat kött me en sjysst hemmagjord potatissallad
*pannkakor

Fyra ställen där jag känner mig hemma:
*I lägenheten hemma på Ekerö
*hos Larsen, såklart
*I Eilat, underbara stad!!!
*på systemet, haha


nu e detta gjort.. Nu ska ja iaf kollapå TV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback