Stress vs Slackers

Morgonen började som vanligt.. stress, sterss å åter stress.. Att det ska vara så svårt för vissa människor att komma upp på morgonen, pratar inte om mig själv utan ja syftar till en vääldigt speciell ung man imitt liv, haha.. Tror ja får putta på honom i20 minuter innan han ens sitter upp i sängen.. men sen går det som på räls!! Stressa till bussen å så mias jag såklart tvärbanan.. skit..  väl i sklan sov jag mig genom hela lektionen, så ruttet de vi håller på me nu.. blää, villära mig att ta sprutor på folk å sånt skoj.. men men, tålamod tålamod...


Väl hemma fick jag min efterlängtade eftermiddagssömn, 5 timmar i min mysiga säng, bara jag å mina kuddar.. ingen Larsen här inte, tyvärr... Men sitter hemma hos honom nu så snart bnlir det massa mys, hela kvällen lång, eller hela veckan tom eftersom vi har huset för oss själva!! Weiiiii, Vulgo e i farten igen!!!


Neee, nu e det Gilmore Girls som ja måste kolla¨på, e en obotlig TV nörd som spenderar alltför många tiommar i sängen lr soffan.. men ja mår bra fr det!!!

Baby, saknar dig redan... kom in till mig nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback