For your information...

så satt kläderna som ett smäck! Har nog aldrig vart med om att kläder ja beställt från katalog suttit så bra, vad glad jag blev=) dert enda som jag skickar tebax e ett par ballerinaskor i turkose, inte riktigt så sköna som jag hoppats på. Men klänningen, toppen, byxkorna, koftan å skärpet å glasögona, mmmmm så jag vill ha vår å sommar nu å va den hetaste av alla=) haha Man kan ju alltid önska sig det iaf.

Något jag lärt mig under åren e att har man sjukt med bra utsrålning, vilket jag vet att jag har, så blir man mkt snyggare. Sen att jag inte e en size zero skiter jag i. Jag mår bra å känner mig snyggare än någonsin, det är det viktigaste, visst skulle det va okej att gå ner några kilon, men det får komma som det kommer. Okrar inte med att stressa fram å tebax till gymmet, som dessutom alltid e överfullt. Orka diethysteri som många kända bloggerskor skriver om dagarna i enda. Lev ett "normalt" liv å ät å njut ist för att ränna på gym hela dagarna å ständigt tänka på va nui äter. Va e de för livskvalité att inte kunna avnjuta en god måltid? Nee tack, inget för mig. Då e ja hellre glad OCH rund, för jag kan iaf njuta av en god måltid utan att stoppa fingrarna i halsen å springa på gym direkt efter/innan maten.

Kommentarer
Postat av: TippTopp

Hei! Jeg er en norsk jente som skriver om supre sparetips og gode råd. Skrevet på en lettlest og underholdene måte:)



Bloggen er allerede stor i Norge.



Har dere "spareblogger" i Sverige?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback