torsdag

fredag  imorrn å det betyder att jag drar till Storstan. Skönt. Ska bli lite jobb på 24an å sen e det ju Sjöslaget som maninte fåär missa. Över 2000 glada och fulla studenter på en båt, hmm, det  kan bli ruskigt skoj=) Å på lördag spelar sverige match, mumma för snygga fotbollsmän!! Å de e dessutom portugal de spelar mot, kan de bli bättre? haha Sååå hett!!

Annars då? mår bra idag, EMmy va här imorse å käka frulle, å sen skulle hon borsta mina tänder efter de, haha en uppgift vi ska göra i skolan alltså.. gick inte sådär jättebra, tror ja gör de bättre sj faktiskt. fast de e la inte lätt om man aldrig gjort de förr heller.. e ju en sak som jag gör nästan vartje gång jagjobbar, matar folk å hjälper dem osv.. like it=)

Nee, ska fortsätta att tönta mig på MSN som vanligt, Mr T e ju där så de så, haha sen blir det skola igen, ska ner å skriva klart ett arbete med Johan, åå så skoj.. lr intge=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback