Tillbaka i Eskilstuna

Morgonen började segt, bor ju hos mammi när ja e i Sthlm å denna gånbg va ju tvungen att sova i vardagsrummet för de ska lägga nytt fint trägolv i mitt gamla rum. Det kommer att bli så fint å mysigt, väntar me spänning på att  få se de. Upp å käka frulle, fortfaqrande knappt vaken, på me kläder innan hantverkarna kom å sen va det bara att gå till bussen me 100 kilos packning för att ta sig tebax till Eskilstuna. Trött som fan satte ja mig iaf på tåget, somnade som vanligt innan vi kommit till Flemmingsberg å vaknade när tåget bromsade in på station här i stan. skönt=)
Ner på Dekår för lite lunch me Tove å Johan å sen försökte vi verkligen plugga.. Men utan Mirja går det fan inte å hon va på andra uppdrag (lev livet med mig nu Mirja!!) haha efter två timmar hade vi inte kommit ngn vart så vi gav upp...

Så sitter här i min soffa nu, nya mattor på golvet, nya lådor i Tv-bänken å de somn saknas e hyllor att få upp på väggarna å lite mer mysfaktor i detta rum. Men lite segt att åka till IKEA å köpa massa hyllor, för jag har ingen bil de e lite lagom tungt att bära allt, bläää!!!

Nää, om en timme e de sjukhuset å innan dess måste ja hinna med att  plugga lite... ännu m er BLÄÄÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback