tenta plugg

borde plugga men har inte orkat tat ag i de än, Jag borde men kaninte.. ngt tar emot.. typ mitt ego! haha
jag e sååå himla dum mot mig sj, suck, när ska jag lära mig att ta tag i saker å ting i tid?!?!
Inge plugg  ikväll lr då, ska sova  snart så jag orkar med morgondagen..

sitter å lyssnar på partymusik, skulle va skoj att gå ut i helgen ändå! haha ja som sa att ja skulle va nykter efter Sjöslaget, good luck Nathalie=) Hoppas jonna kommer så kan vi leka lite här i stan,å kanske ta EN öl, för de e vi så himla bra på!!
I lördags skulle vi bara ta EN öl efter fotbollen, gissa hur bra de gick, kom hem vid 6 på morgonen, haha, men skoj hade trvi iaf=)

Nee, nu ska jag bättra på min bränna innan de e dags att sussa, god natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback