Min egna Ovve

idag e det söndag, en seg dag som alltid. Helgens aktiviteter har gjort mig riktigt trötter, sov enda fram till halv två idag!!
Sov faktiskt hemma inatt, va ju hos Emelië å Andree igår i deras nya lya i Västertorp, måste rkänna att ja e lite avis, alla som flyttat nyligen har hunnit få de så fint jämfört me va jag har hunnit.. Hos jmig ser det bara tråkigt ut, ninge mysfaktor för fem öre!! Men de ska det bli ändring på snart, hoppas jag, lite hjälp från Carro å Andreas kanske (?) så ska det nog bli bordellmys i min lya=) haha

Idag borde jag plugga, har 2 seminarium denna vecka, på torsdag å fredag, blää.. Men orkar inte plugga, vill bara krypa ner i en varm säng å mysa med ngn nu.. Måste oxå tyvärr ta mig ut, ska till tvättstugan och tvätta min Ovve röd idag, ska bli spänannde att se hur det blir, haha, tyvärr har ja inte några roliga märken att sy fast än men det kommer med tiden.. Röd å fin ska den bli, precis som jag vill ha det, rött e min favvofärg, konstigt nog så har ja inte ett enda klädesplagg i rött! haha

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback