Måndag

hallå hallå alla vänner å alla jag känner. Ny vecka, nya tag, härligt kan man tycka, men för min del innebär det bara mer trubbel. Tenta på fredag å jag vet injte ens vart jag ska börja! gaah, blir tokig pådetta, behöver bara godkänt så det ska jag nog kunna fixa.. hoppas jag... suck, de e ju mkt roligare att ligga i soffan å ha SATCmaraton, lr ligga å kolla på gamla desperate avsnitt, mkt roligare!

Annars då? Inte många knop idag, vart tacosallad till middag, mumma mumma! Skola imorgon å å¨em blir det tentaplugg med vännerna, hoppas jag lär mig lite nytt av det.

maskerad på lördag oxå, få se om min fina syrradräkt hinner komma, å hoppas att dem passar dessutom.. annars blir det väl ngt enkelt som superman lr pippi=)

nee, dags att borsta tänderna nu å bädda ner sig i sängen... sorry att ja inte hade så mkt skoj att skriva om idag, blir ju så ibl=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback