Fussball





Va ska man säga? Sverige spelar mot portugal just nu, själv har jag precis vaknat upp ur en "efter-jobb-koma". Blir så himla trötter nuförtidennär jag jobbar, blää-.. men men, ska snart in i duschen för att sen dra in till stan och träffa Jonna och co, ska bli skoj. Visserligen har ja inga cash men man kan ju ha skoj utan att dricka, eller?

Ronaldo, mmmm, mumma! Va en kompis, eller snarare Mr T, som jämförde sitt fotbollsspel med Ronaldo idag, inget illa mot dig Mr T, du e säkert jätteduktig å fin, men no eay att du kommer upp i Ronaldos klass, inte än iaf, haha. va hemsk jag e, sorry! Tänk er kvinnor, att få rulla runt i sänghalmen med denna man, vem skulle banga? haha Tom mina chefer som e gifta å har barn suktar efter halva portugisiska fotbollslaget, å de med all rätt! kolla bara kroppen, ansiktet, ALLT! visserligen e han kanske dryg, men ska man bara ha han för en natt så spelar insidan mindre roll, då e ju utsidan vikitigast, iaf för min del. Nu e kallar duschen på mig,sen på med snyggtrosan å sen ska jag på stan å försöka få hem Ronaldo, Whish me good luck=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback