Det regnar här i Stockholm idag

fullt öKom till Stockholm för några timmar sedan, tog en sväng på IKEA med mamma för att köpa lite nya saker till min lägenhet. Vart bla en röd rund matta, en spegel (jobbigt att stå på en pall i badrummet för att spegle nedre delen av kroppen...) lite kastruller, lådor osv... En hel del bra-att ha-saker. Självklart var det en korv på IKEA oxå, ingtet IKEA utan lorv lr köttbullar... Å varenda kvinna måste ju få korv! haha

En lugn kväll som vanligt nu, töntar mig på msn med min kvällskompis, haha, ingen riktig kväll utan de ;) Alla knäppa diskussioner får mig bara att skratta ihjäl mig ibland, lite seriöst blir de oxå ibland. Allt i från att starta egen ambulansfirma till att knytra fast Johan på taket på en ambulans å köra fort fort fort!!! haha

Imorrn blir det en lugn dag hemma på Ekerö, sen blir det att åka och hälsa på Jonna i hennes nya lya, en god middag å sen vidare till carro och kalasa å fira henne!!


Fullt ös medvetslös!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback