Den som väntar på ngt gott...

Ibland måste man ha tålamod, vare sig det handlar om skola eller kanske kärlek. Tålamod är inget jag har, jag vill att saker ska hända NU, inte om en timme eller en månad. Man måste helt enkelt vänta och se vad tiden utvisar, och jag måste erkänna att de e lite spännande ändå att inte veta vad som komma skall. För den som väntar på något gott väntar aldrig (alltid) för länge=)
Känner att det blev asflummigt nu å inte alls som jag hade tänkt mig. Hittade iaf en rolig sak på en jobbarkompis blogg, ett test där man kan se vilken Astrid Lindgren figur man är. Jag blev Lisa i Barnen i Bullerbyn, haha Testa så får ni se, lite skoj faktiskt.
http://hem.passagen.se/kitty2000/Quiz/quiz.html 

Annars då? Föreläsning idag, intressant som oftast. Jag har en liten ovana att leka paparazzi på lektionerna och smygfota mina vänner i alla mäjliga konstiga positioner, haha vissa fina å vissa mindre fina=) Ska lägga upp några sen när man  dator e tillbaka. På fredag f år jag äntligen den, hoppas inte bara att allt e borta på den, all musik å så. Tar sån tid att ladda ner nytt juh, suck=(

Nu ska jag som vanligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback