Israeler på hal is

Idag har jag legat hemma å slappat som vanligt, inte blivit nån träning på ett tag, har inte mått så vidare bra denna vecka.. men men, på måndag blir det nya krafttag!!

Idag har då våra kära gäster/släktingar från Eilat varit i Kungsan å åkt skridskor, mamma hade filmat de så jag kollade på de nu på kvällen- utan å överdriva så var det nog det roligaste jag sett i år!! INgen av dem har åkt skridskor tidigare så de va riktigt skoj, skrattade så jag nästan tappade andan. Några stackars barn var tvugna å hjälpa honom in till kanten, å han ramlade heela tiden!! hahaha Jösses, va skoj dem hade det, å jag med!!!

Nu på kvällen har jag jobbat å slitit, en lång eftermiddag... Lars e äntligen här för å smaka på all mat som har tillagats under kvällen av våra kära israeler. Hoppas verkligen att vi kommer iväg i sommar så jag får smaka på hans goda mat å ha kul i deras sällskap. å förhoppningsvis lära mig lite mer hebreiska å dem lite mer svenska :)

Kommentarer
Postat av: Mian

Hej knasboll!

haha, jag har statt och skrattat at kineser och japaner i kungsan, sa jag kan tanka mig hur det sag ut. Grejen ar att jag ser likadan ut sjalv :)

Saknar dig lite har, ska du inte komma nu ist for i jul!? Fitda sager vi sa! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback