stormen kommer, liksom jag :)

Då har man jobbat två dagar i rad, två långa dagar med mycket slip å släp. Det e tungt asså, inget jag reokmmenderar för svaga ryggar. Kanske borde börja träna upp min rygg också så jag inte får massa dumma skador i ryggen senare i livet.. lalala

Va på middag hos pappa idag också, middag för att fira stora jag som blir 21 år imorrn!! Fick lite saker som e bra för mina fötter just nu.. bla ett par Birkenstock tofflor att ha på jobbet, fotcreme å lite nya strumpor. Återstår att se va ja ska få av syrran, mamma å Älskade Larsen såklart!! Fast den finaste pressent man kan få har jag reda fått, å det är hans kärlek ochs underbara fina ord!! De e den bästa pressent man kan få, eller att bara ligga hemma en adg å fisa ikapp e inte helt fel de heller.. Hmm, undrar va som e bäst?!?!

Blås inte iväg nu gott folk, håll i er ordentligt så ni inte försvinner för jag vill ju faktiskt ha kvar er i livet ett tag till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback