Lördag=snordag

Är fortfarande jätteförkyld, verkar inte vilja gå över.. Va typ tvungen å jobba idag, pratade me sjuksyrran på jobbet å hon tyckte jag skulle jobba.. så, hon e boss så bara att lyda order ... Vart en lungn kväll ikväll, som de brukar bli när man jobbar 7-16 hela helgen, ligger hemma i sänegn å försöker ta mig igenom SATC-boxen men det går inte så värst bra, bara tittat på en skiva än sålänga.. måånga timmar kvar framför Tvn.. lalala

Jobb imorrn igen, sen hem till pappa för att fira mig, fyller ju ännu mer vuxen på måndag, blir hela 21 år då! Haha, fast känner mig inte så värst vuxen.. men men, bara ja fixar en egen lya snart så blir allt mkt lättare!!! Nu ska ja iaf fortsätta att kolla på Sing Along med lars, rätt så komiskt å kolla på måste jag säga!!!

Ha en trevlig kväll alla människor!! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback